Výkonnostní marketing

Efektivita vložených financí zaručena

Očekáváte od marketingu rychlé výsledky? Nechte to na nás. Vaše vynaložené finance do PPC kampní se konečně zúročí. Utrácejte chytře a získejte na první pohled viditelné výsledky. Na Vašem eshopu se zvýší počet konverzí, čímž se zvýší prodej.

01
Rychlé a viditelné výsledky

Hledáte efektivitu a chcete vidět výsledky již po pár dnech? Pomůžeme!

02
Úspora financí

Možná si myslíte, že účinný marketing je drahá záležitost, ale není! Při správném nastavení vyděláváte maximum za minimum financí.

03
Můžete se soustředit na business

Ve výkonnostním marketingu jsme jako ryba ve vodě nebo pták ve vzduchu, nechte to na nás. Pomůžeme Vás růst.

04
Správné nastavení PPC kampaní
= nezbytný základ

Vaši zákazníci se pohybují ve vodách internetu? Stačí jim nahodit udičku s návnadou. O to se obstarají námi vymazleně nastavené PPC kampaně.

Vkládejte peníze do marketingu efektivně

Pojem výkonnostní marketing se na české online trhu skloňuje, čím dál více. Do marketingu vkládáte své finance a čekáte, že se Vám investice do určité míry vrátí a následně začne Váš eshop vydělávat. Zde je ale potřeba si pohlídat správné nastavení především PPC kampaní. Cena za proklik, konkurence hledaných slov a další aspekty ovlivňují cenu a také efektivitu kampaní. 

Pro kampaně jsou vhodná i sociální média. Můžete přesně cílit na Vaši cílovou skupinu, a to i z pohledu regionu, věku, pohlaví či zájmů. Nemáte na hlídání těchto nastavení nebo na sestavení efektivního plánu čas? Můžete se obrátit na nás. Náš tým zkušených správců PPC kampaní a specialistů na sociální sítě kampaně nejen, že navrhnout, ale také spustí a budou Vám zasílat pravidelný report.

Výkonnostní marketing v bodech

Jak na to? Spolupráce s námi je jednoduchá.

arrow
01
Definování cílů kampaní

Než začneme cokoliv nastavovat a připravovat, nastavíme si cíle kampaní. Pobavíme se o očekávaných konverzích, na jakou cílovou skupinu cílíte, o jakou akci se bude jednat či jestli využijete jen jeden kanál nebo soubor více online kanálů.

arrow
02
process2
Vytvoření plánu a nastavení kampaní

Ze zadání vytvoříme efektivní plán, který rozvrhneme, jak v čase, tak ale i v rámci jednotlivých online kanálů, které budou nejvhodnější. Navrhneme cenovou kalkulaci investicích do PPC kampaní a kampaní na sítích. Následně kampaně dle odsouhlaseného plánu spustíme.

03
process3
Pravidelný report výsledků

Abyste měli všechny Vaše finance pod kontrolou, budeme Vám zasílat pravidelný report o úspěšnosti jednotlivých kampaní a návrhy na jejich změny. Někdy bude stačit méně financí, jindy bude potřeba některá klíčová slova protlačit vyššími částkami.

Máte myšlenku?

Navážeme spolupráci nebo Vám jen poradíme? Na nás se můžete obrátit s čímkoliv.




    faq

    Jaké jsou nejčastější dotazy?

    Co jsou on-page faktory

    On-page faktory spadají do oblasti optimalizace pro vyhledávače. Tyto faktory jsou přímo svázané s obsahem a kódem stránky. Do hry zde vstupují vlastnosti jako je sémantika webu (správné používání HTML značek), validita (kód musí být bez chyb), absence neplatných odkazů a dobrá přístupnost webu (pozor na JavaScript). Svou roli zde hrají i klíčová slova a jejich rozmístění na stránce.

    Co jsou off-page faktory?

    Off-page faktory ovlivňují pozici stránky ve vyhledávači. Off-page faktory se nacházejí mimo web a hůře se ovlivňují. Typickými off-page faktory jsou zpětné odkazy na webových stránkách, blozích nebo eshopech a zmínky na sociálních sítích. Pokud se o stránce hodně mluví na sociálních sítích, získává velkou výhodu ve výsledcích vyhledávání.

    Co je komunikační mix?

    Pojmem komunikační mix se označují veškeré prostředky, které lze využít ke komunikaci se zákazníky nebo potencionálními zákazníky. Pomocí komunikačního mixu můžete dosáhnout Vašeho určeného cíle. Vždy si dobře promyslete, co využijete. Často je vhodný marketingový průzkum.

    Co je Multichannel Marketing?

    Multichannel Marketing je marketing, který využívá všech dostupných kanálů pro reklamu. Informaci o Vás nebo produktech musíte dostat k zákazníkům včas a přes správný informační stream. Spadá zde off-line marketing (reklama v TV, tištěná média, reklama v rádiu...) a on-line marketing (sociální sítě, newsletter, srovnávače zboží, weby...).

    Co je Omnichannel Marketing?

    Tento typ marketingové strategie si hlídá akci zákazníka přes více marketingových kanálů. Zákazník si nejprve přečte informaci na sociálních sítích, následně se dostane do srovnávače zboží a následně se proklikne přes banner na partnerském webu a zakoupí produkt. Je zde potřeba budovat komplexní pavučinu, která dá zákazníkovi maximální počet informací, které potřebuje ke koupi.

    Co je PPC a CPC?

    PPC je zkratka (pay-per-click), což je v českém překladu platba za proklik. Na internetu v rámci PPC kampaní si právě koupíte bannerovou nebo jinou pozici a platíte za jednotlivé prokliky. CPC (cost-per-click) je hodnota, kterou za proklik zaplatíte. V češtině znamená cena za proklik. Můžete si nastavit minimální a maximální cenu, kterou chcete za proklik na dané slovní spojení zaplatit. PPC reklama může být na sociálních sítích, nejrůznějších webových stránkách či přímo v Google.

    Co je RTB reklama?

    RTB reklama (Real Time Bidding) znamená zobrazování reklam s cílením na uživatele. Sportovcům se budou zobrazovat reklamy se sportovním vybavením, maminkám dětské potřeby a majitelům firem zase firemní produkty. Zde je velký rozdíl ve způsobu nakupování reklamy. V tomto případě se kupuje cílové publikum, nikoliv plocha. V reálném čase se navíc dá měnit zacílení reklamy i cena.

    Co je SWOT analýza?

    SWOT analýza patří mezi metody strategické analýzy. Vše podstatné je ukryto ve zkratce.

    • S (silné stránky)
    • W (slabé stránky)
    • O (příležitosti)
    • T (hrozby)

    Úvodní písmena jsou z angličtiny. Z tohoto typu analýzy se může firma rozhodnout jak se může dále rozvíjet.