Sociální sítě

Tvoříme sociální sítě, které baví

Na sociálních sítích dokážeme vaše zákazníky a sledující bavit. Díky tomu se k vám budou rádi vracet a zvýší se jejich zájem o váš produkt. S námi se budete prezentovat progresivně a podle nejnovějších trendů. Na sociálních sítích buďte jednou nohou napřed.

01
Poutavý obsah hraje prim

Chcete, aby se lidé na Vaše stránky vraceli? Svěřte se nám. Vytvoříme obsah, který bude sledující bavit a nebudou se moci dočkat dalšího příspěvku.

02
Sociální sítě o Vás řeknou hodně

Je potřeba si při komunikaci na sociálních sítích dávat dobrý pozor. Zákazník se často o koupi produktu rozhoduje podle aktivity a názorů firmy.

03
Jednoduchost a rychlost v hlavní roli

Zákazníci se denně pohybují po sociálních sítích. Zaujměte je a postupně získejte jejich důvěru. Informace na sítích jsou jednoduché, rychlé a vždy dostupné.

04
04
Tvorba komunity

Díky sociálním sítím se kolem Vaší značky na internetu vytvoří komunita, která Vás bude pravidelně sledovat, bude s Vámi komunikovat, ale především bude značce důvěřovat.

Chcete mít úspěšné sociální sítě?

Prefesionálně tvořené sociální sítě?

Chcete vystoupit z davu a mít sociální sítě, které budou odlišné, progresivní a zvýší Vaše prodeje na eshopu?
Vyberte si plán přímo na míru Vašemu podnikání.

Sociální sítě jako nedílná součást businessu

Už to není pouze zábava, na sociálních sítích se čím dál tím více odehrává přímý obchod. Sociální sítě jsou často prvním bodem, jak Vás potencionální zákazníci objeví. Na sociálních sítích musíte prezentovat své podnikání a produkty zábavnou formou, ale přenést ke sledujícím podstatnou informaci. Často se klienti rozhodují zda u Vás nakoupí i podle aktivity a obsahu na sociálních sítích.

Na sociální sítě klademe velký důraz. Každá sociální síť má svá specifika. Jinak se budete chovat na LinkedIn, kde se jedná spíše o firemní záležitosti a nábor, jinak bude vypadat komunikace na Twitteru (krátká vyjádření, citace), na Facebooku (zábava, soutěže) a Instagramu (top fotografie produktů fotografie ze života firmy apod.).

Vyznáme se ve správném nastavení sociálních sítí a víme přesně, jak vyplnit a nastavit profil, aby byl úspěšný a zaujmul. Sociální sítě tvoří identitu firmy – tvořte identitu s námi. V týmu máme i mladé specialisty na sociální média, kteří se na nich pohybují denně a přesně ví, kde stránky „pálí“ bota.

Harmonogram spolupráce

Naše spolupráce bude mít jasně nastavený plán. Jaký bude?

arrow
01
Analýza / nastavení sociálních sítí

Po našem úvodním setkání nebo online rozhovoru uděláme analýzu Vašich stávajících sociálních sítí (najdeme rezervy, chyby, vylepšení) a aplikujeme výsledky do praxe. Pokud sociální sítě nemáte, zajistíme kompletní založení a správné nastavení na míru Vašemu podnikání.

arrow
02
process2
Vytvoření strategie na sociálních sítích

Další fází naší spolupráce bude vytvoření kompletní strategie sociálních sítí. Víme, na kterou sociální síť se hodí daná forma obsahu. Jiný obsah vyžaduje Twitter, Instagram, LinkedIn nebo Facebook. Připravíme harmonogram a pomůžeme s obsahem.

03
process3
Realizace našeho plánu a pravidelný reporting

Nakonec se do vytvořeného plánu naplno pustíme. Jsme schopni zajistit kompletní správu všech sociálních sítí a tvořit komunitu kolem Vaší společnosti. Vytvoříme Vám dokonalou image na sociálních sítích. V pravidelných intervalech Vám budeme navíc zasílat reporting naší spolupráce. Jednoznačně uvidíte, jak je spolupráce úspěšná.

Sociální sítě nás baví - bavte své zákazníky

 

 

 

Dotaz na náš tým

Chcete se našich expertů na sociální sítě na něco zeptat? Neváhejte.




    faq

    Chcete se nás něco zeptat? Předtím se podívejte na nejčastější dotazy

    Kolik lidí v ČR používá sociální sítě?

    Do sociálních sítí se rozhodně vyplatí investovat. Více než polovina Čechů starších 16 let (51 %) se pohybuje po sociálních sítí. Dokonce se na nich pohybuje o něco málo více žen než mužů. Jedná se tedy o dost velký rybník potencionálních klientů.

    Jaké jsou možnosti cílení reklamy?

    Reklama na sociálních sítích nabízí velké možnosti. Reklamu můžete cílit na konkrétní lokalitu, pohlaví, věk osob, zájmy, koníčky nebo pracovní pozice. Placená forma reklamy není vždy nejúčinnější, hodně záleží na obsahu a formátu zprávy, kterou komunikujete.

    Jak používat facebook carousel?

    Facebook carousel je výbornou příležitostí, jak své příspěvky odlišit od konkurence. Mnoho lidí je nevyužívá, což je příležitost pro Vás. Do carouselu můžete nahrát několik fotografií s URL odkazy, které budou rotovat a představí sledujícímu služby nebo produkty neotřelým způsobem. Tvorba Facebook carouselu není těžká, na internetu najdete řadu podrobných návodů, jak na to. Chcete i přesto, abychom za Vás carousel nastavili? Není problém.

    Co je Facebook pixel?

    Facebook pixel se umisťuje do webových stránek nebo eshopů. Jedná se o kód, který umí shromáždit a poslat informace o návštěvnících webu do Facebook správce. Díky tomu můžete uživatelům zobrazovat na Facebooku reklamy produktů, které si prohlíželi nebo o ně projevili zájem. Často na finální nákup uživatelé zapomenou, jedná se o dobrou možnost se jim připomenout.

    Proč je důležitá propagace i na Pinterestu?

    Pinterest je ve světě hodně oblíbená sociální síť, která ale u nás nemá zatím tak velké jméno. Zatím se stále krčí za giganty jako je Facebook, Instragram nebo Twitter. Pinterest je přitom pro šíření povědomí o značce a produktu ideální. To, že ho většina firem u nás nemá, bude Vaše konkurenční výhoda. Začněte s Pineterestem již dnes a získejte náskok před konkurencí. 

    Co je landing page?

    Landing page je vstupní nebo také cílová stránka webu. Jedná o stránku, na které jsou všechny důležité informace, stěžejní pro Váš prodej. Tato stránka by měla mít poutavou grafiku, líbivé texty a neodolatelné popisky tlačítek. Landing page musí být atraktivní a musí cílit na konkrétní cílovou skupinu. I texty musí být napsány správným jazykem. 

    Jaký je poměr uživatelů pc vs mobil?

    O tom, že čím dále více uživatelů využívá chytrých mobilů není pochyby. Dnes už samozřejmostí responsibilní web nebo eshop. Nepodceňujte význam mobilního webu a držte krok s konkurencí. 

    Má smysl být na LinkedIn?

    Možná si kladete otázku jestli má cenu prezentovat svou firmu na LinkedIn. Tato sociální síť je velmi významná a rozhodně by neměla ve Vašem portfoliu sociálních sítí chybět. Na LinkedIn můžete vkládat informace o volných pozicích ve firmě, ukázat projekty, které míříte spíše na obchodní partnery nebo ukázat něco ze života firmy. LinkedIn je profesní sociální síť a na rozdíl od ostatních sítí má i vyšší míru relevance. Pohybují se na ní lidé z business prostředí a zájemci o práci. Často velmi šikovní a zkušení, kteří by mohli Váš tým rozšířit.