Marketingová strategie

Správně nastavená taktika porazí i nejsilnější konkurenci

Máme bohaté zkušenosti podtržené nejnovějšími marketingovými daty. S námi nebudete nikdy pozadu. Pomáháme budovat marketing, který dokáže zvýšit prodej eshopu. Ať už jste ve fázi, kdy chcete propagovat nový produkt, nebo potřebujete podporu stávajícího produktu, jste tady správně.

01
Marketing jako silný pomocník

Konkurence nikdy nespí. Vlastníte eshop se skvělými produkty, ale prodeje stále ne a ne přijít? Je na čase se zamyslet nad správným marketingem a na své zákazníky cílit.

02
Využijte slabá místa konkurence

Může se Vám zdát, že je Vaše konkurence dokonalá, ale nikdy není nic zcela dokonalé. Najděte slabé místo konkurence a zaměřte se na něho.

03
Jedná se o nacvičenou souhru

Není to jen o správné strategii, ale o propojení všech dostupných prostředků. Musí se jednat o souhru sociálních sítí, blogu, bannerů, PPC kampní a dalších marketingových nástrojů.

04
04
Investice do marketingu se vyplácí

"Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu," řekl kdysi Henry Ford. A opravdu. Dobře si ale hlídejte kolik a do čeho přesně investujete.

Chcete nastavit marketingovou strategii na míru?

Marketingová strategie No. 1 na trhu

Potřebujete propagovat nový produkt, eshopy nebo jen konkrétní akci?
Najdeme vhodné nástroje a pomůžeme vše nastavit.

Vítězí vhodně zvolený marketingový mix

Bez správně nastaveného marketingového plánu nemůžete být na trhu úspěšní. Možná máte nejlepší produkt na trhu, ale i přesto jsou Vaše prodeje o dost nižší než u konkurence.

Čím to může být? Největší konkurenti mají promyšlený plán a využívají vhodné marketingové nástroje. V marketingovém plánu by neměly chybět PR články, blog, komunikace na sociálních sítích, bannery, soutěže, PPC reklama a kvalitně promyšlený linkbuilding. Cílem by vedle toho všeho mělo být získat top pozice ve vyhledávačích. Zákazníci často dají na obchody, které se zobrazují na prvních pěti pozicích.

Máte chuť Vaši komunikaci změnit? Jděte do toho. I změna nastaveného plánu, který není moc úspěšný, je dobrým krokem. Můžete zkoušet nejrůznější strategie nebo se svěřit do našich rukou. Vybudovali jsme účinný marketing řadě předních firem na trhu.

Jak to u nás probíhá?

Od úvodního setkání až po neprůstřelnou strategii

arrow
01
Pochopíme váš business

Na začátku naší spolupráce se sejdeme u kávy nebo si dáme online schůzku. Získáme od vás všechny informace týkajících se vašeho podnikání. Probereme cíl naší spolupráce – bude to vyšší prodej, zvýšení povědomí o značce nebo například zavedení nového produktu na trh? Vše si pečlivě zapíšeme a necháme zavařit naše mozky.

arrow
02
process2
Analyzujeme konkurenci na trhu

Konkurence nikdy nepí a je potřeba být o krok nebo více kroků napřed – stejně jako šachysti při svých partiích. Podíváme se na Vaši přímou konkurenci a najdeme jejich slabé místa. Jejich slabinu využijeme ve Váš prospěch. Budeme s Vámi v průběhu analýzy vše komunikovat a najdeme nejlepší možnou cestu „ke hvězdám“.

03
process3
Nastavíme vhodné marketingové nástroje

Ze získaných informací vytoříme marketingový plán, který bude zaručeně fungovat. Můžete se na to spolehnout. Podle zvoleného plánu využijeme PR články, bannery, PPC reklamy, komunikaci na sociálních sítích nebo pečlivý linkbuilding. Vše do sebe musí zapadnout jako puzzle. Na závěr si spolupráci vyhodnotíme v pravidelném reportu.

Marketing už nebude noční můrou

 

 

 

Odpovíme do druhého dne

Potřebujete doplnit informace nebo máte jiný dotaz? Pošlete nám vzkaz.




    faq

    Na co se nejčastěji zákazníci ptají?

    Co je Targeting?

    Targeting je zacílení na Vaši hlavní cílovou skupinu. Důležité je získat o cílové skupině, co nejvíce informací - jaká jsou specifika a na co obvykle reagují. Targeting pomůže vyřadit nevhodné marketingové nástroje a naopak pomůže vybrat ty nejlepší.

    Co jsou prodejní argumenty

    Pro prodejní argumenty se využívá zkratka (USP). USP je zkratka z anglického Unique Selling Proposition. Co ale prodejní argument znamená? Pro každý Váš produkt potřebujete mít důvod, proč by si měli zákazníci vybrat právě ten Váš. V reklamě musí být přesně dané, co zákazníci získají, když nakoupí právě u Vás. Prodejní argumenty by Vás měly odlišovat od konkurence.

    Co je Guest posting

    Guest posting je moderní a progresivní způsob online marketingu. Cílem guest postingu je získat relevantní zpětný odkaz ze silné tématické webové stránky. Oslovíte tématický web, napíšete pro něj zdarma článek, který jejich web obohatí. Na oplátku za to, budete mít v článku nebo pod článkem relevantní zpětný odkaz na Váš eshop nebo webovou stránku. Výrazně Vám to pomůže při budování pozice ve vyhledávačích.

    Co je PR článek?

    PR článek je placený reklamní článek, který je vhodným nástrojem pro SEO a linkbuilding Vašeho podnikání. PR články se využívají rovněž k představení nového produktu. V PR článku najdete tzv. zpětné odkazy, které odkazují čtenáře na Váš eshop nebo web. Tento typ článků se píše se zapojením SEO výrazů. Cílem je dostat potencionálního zákazníka na Váš web, blog nebo eshop.

    Co je výkonnostní marketing?

    Výkonnostní marketing má primárně za úkol v nejvyšší míře získat konverze na webu či eshopu. Svou roli u výkonnostního marketingu hrají počty kliknutí na reklamu (banner, odkaz v článku, placená pozice na Google apod.). Zcela zjednodušeně má výkonnostní marketing za úkol přímo zvýšit prodeje nebo zvýšit návštěvnost webových stránek. Záleží na tom, jaký cíl máte.

    Co je cílová skupina?

    Cílová skupina je segment trhu, na který cílíte Váš produkt. Jedná se o osoby nebo firmy, které chcete oslovit Vašim produktem. Máte eshop s rybičkami a vybavením pro jejich chov? Budete cílit na akvaristy. Cílovou skupinu musíte zaujmout (uvedete konkurenční výhody Vašeho produktu, co produktem získají...). Každá cílová skupina má svá specifika a bude na ni platit jiný marketingový mix.

    Co je etický kodex reklamy?

    Etický kodex reklamy vydává Rada pro reklamu. Jedná se o informace, jak by měla reklama vypadat. Reklama by neměla porušovat etický kodex, neměla by být nijak hanlivá a informace v ní by měly být vždy pravdivé. Jedná se o vymezení pravidel, nelze vymáhat soudně.

    Co je affiliate marketing

    Affiliate marketing je partnerský program, který funguje na provizním systému. Na webové stránky nebo eshop lze umístit například banner, který doporučuje výrobky jiného subjektu. Budete affiliate partnerem. Pokud na banner návštěvník stránek klikne a následně si v eshopu dané firmy, kterou doporučujete něco zakoupí, putuje na Vaše konto částka (předem dané procento) z prodeje.