Copywriting

Bez nudné omáčky, ale i tak výživně

Potřebujete napsat poutavý článek o vašem produktu nebo službě? S copywritingem máme bohaté zkušenosti. Máme psavce, kteří dokáží udělat skvělý článek nebo popisek produktu téměř z ničeho. Čtenáře nenudíme dlouhými texty, ale dokážeme se vyjádřit stručně, poutavě a přenést na ně základní myšlenku článku.

01
Šetříme čtenářům čas

Není nic horšího než dlouhý článek plný omáčky. Čtenáři článek nepřečtou celý a nic si z něj nezapamatují. S tím je ale konec! Umíme psát výstižně, stručně a atraktivně.

02
Poutavé popisky produktů

Máte na eshopu tisíce produktů a nemáte čas k nim vytvořit kvalitní popisky? Nechte to na nás. Správně zvolený popisek s ohledem na SEO dokáže z hlediska zvýšení prodeje divy!

03
Struktura obsahu

Článek musí být zajímavý, ale také musí dobře vypadat. Nadpisy, podnapisy, hesla a poutavé slogany. Je konec dlouhým odstavcům, ve kterých se čtenář ztrácel!

04
Každý článek je originál

Nekopírujte texty a nechte si připravit článek na míru. Ke každému článku přistupujeme poctivě. Dokážeme na stokrát komentované téma vytvořit nový atraktivní obsah.

Chcete zapojit naše copywrittery?

Článek na míru s minimem podkladů

Rozhodli jste se, že chcete Váš web obohatit zajímavým článkem? Gratulujeme!
Pokud si chcete vybrat z našich copywriterů, neváhejte nás kontaktovat.

Netvoříme kopie, ale originály, které zaujmou!

Už se Vám někdy stalo, že jste si procházeli blogy, portály či eshopy a naráželi jste na podobné nebo zcela stejné texty? Ano, je to nešvar dnešní doby. U nás na to můžete zapomenout. Naši copywriteři píší každý článek jako originál a tím zvyšují Vaši šanci na vyšší počet zobrazení potencionálními klienty. Duplicitní texty jsou vyhledávači do jisté míry penalizovány a mohou Vám spíše uškodit. To raději na webu nic, než kopii článku, který je zveřejněný jinde.

Nemáte na tvorbu těchto článků čas? Obraťte se na nás. Pro napsání článku, který bude nejen zajímavý, ale bude i maximálně vyhledávaný využíváme nejnovější marketingové nástroje na trhu. Například díky marketing mineru jsme otextovali již tisíce produktů, napsali stovky článků a vydělali klientům moře peněz. Budete nám věřit i vy?

Máme široké portfolio vlastních copywriterů, kteří jsou specialisté na články v určitých oblastech. Vždy vybereme toho nejvhodnějšího copywritera. Před samotným napsáním článku uděláme podrobnou analýzu klíčových slov (nejvíce vyhledávaných), sestavíme kostru článku a až následně se pustíme do práce.

Jak to probíhá?

Jaký je postup tvorby článku na míru?

arrow
01
Seznámení s tématem

Než začneme psát samotný článek, nejprve se seznámíme s tématem. Přečteme si dostupné zdroje, nastudujeme problematiku a uděláme si poznámky. Navrhneme si kostru článku i s ohledem na nejčastější dotazy a zákazníků v daném oboru.

arrow
02
process2
Nastavíme účinné SEO

Za pomocí nejmodernějších nástrojů na trhu si téma projdeme a zjistíme, které konkrétní slovní spojení a pojmy se na internetu nejvíce vyhledávají. Díky tomu bude Váš článek snadno dohledatelný. Již pár hodin po uveřejnění takového článku Vám naroste výrazně sledovanost.

03
process3
Sepsání článku, korektura a propagace

Článek s ohledem na SEO a téma napíšeme neotřelým jazykem, který bude čtenáře bavit. Zašleme Vám článek k odsouhlasení. K tomu všemu dokážeme článek skvěle zpropagovat v magazínu, na sociálních sítích a na dalších online kanálech.

Plácneme si? S pomocí našich copywritterů budete na webu úspěšní.

 

 

 

Dotaz, informace

Chcete se na cokoliv ohledně článků zeptat?




    faq

    Nejčastější dotazy, najdete tady i ten Váš?

    Co je normostrana?

    Při tvorbě článků se jeho rozsah určuje v tzv. normostranách. Normostrana (označována NS) je 1800 znaků včetně mezer. Při jakékoliv velikosti fontu písma je rozsah stále stejný, na rozdíl od klasické strany A4.

    Kdo je copywriter

    Copywriter je člověk věnující se tvorbě článků, claimů, sloganů a dalšího textového obsahu na web, do magazínu, na eshopy či letáky.

    Co je to Anchor text?

    Na webových stránkách a internetu obecně jste si možná již někdy všimli podtrženého a jinak barevně označeného textu v článku. Tzv. Anchor text je text, který slouží jako hypertextový odkaz na jinou stránku. Po kliknutí na něj jste přesměrování na další web, jinou sekci na eshopu či se Vám otevře emailový klient.

    Co je anafora

    Pojem anafora je známý především v básních. Anafora je opakování slov nebo slovních spojení na začátku veršů jednotlivé sloky. 

    Proč jsou důležité klíčové slova

    Každý článek je tak dobrý, jak dobrá jsou jeho klíčová slova. Klíčová slova pomáhají zákazníkům a čtenářům najít informaci, kterou hledají. Bez vhodně zvolených klíčových slov může být článek sebelepší, ale na internetu ho téměř nikdo nenajde. Vše se skloňuje s pojmem SEO, které hraje prim v internetových článcích.

    Jak provádíme výběr vhodného tématu

    Potřebujete na web či blog umístit článek, ale vůbec nevíte, o čem by měl být? Vhodné téma se vybírá vždy s ohledem na klíčová slova, která se nejvíce vyhledávají a hodně hraje roli v některých případech sezónnost. Na jaře je vhodné psát o bazénech, v zimě o saunách - obráceně by to nebylo ono. Díky nejmodernějším nástrojům najdeme nejčastěji hledaná témata ve Vašem oboru a napíšeme článek.

    Co je CALL TO ACTION (CTA)

    Zkratka CTA vychází z anglických slov Call To Action. V překladu se jedná o "výzvu k akci". Co si pod CTA představit? Obvykle se jedná o tlačítka na webových stránkách nebo eshopech, které vás vyzývají k akci (stáhnutí souboru, přidání produktu do košíku, poslání emailu, rezervace vstupenek apod.).

    Co je copyediting?

    Copyediting je samostatnou skupinou tvorby textů. Texty jsou v těchto případech již vytvořeny a pouze se upravuje jejich stylistika, přidávají se informace či se upravují do podoby, která více pomůže prodeji. Nejčastěji se takto upravují prodejní texty při optimalizaci webu nebo eshopu.