Linkbuilding, SEO

Vystupte z davu a ukažte se!

Kdo není na internetu vidět, jako by nebyl. Online prostředí vašeho eshopu potřebuje péči, která přinese davy zákazníků. Máme přes 12 let zkušeností s linkbuildingem a SEO optimalizací webu. Za tu dobu jsme už řadě firem pomohli a pomůžeme i vám.

01
Nejmodernější nástroje

V rámci tvorby SEO využíváme nejmodernější profesionální nástroje na trhu. Přesně víme co se vyhledává a jak to zakomponovat na Váš eshop.

02
Zpětné odkazy na relevatních webech

Linkbuilding je stejně důležitý jako SEO. Budujte síť zpětných odkazů na webech a serverech, které jsou kvalitní a důvěryhodné. Víme, kam odkaz umístit!

03
Článek s kvalitním SEO

I při tvorbě článků si vždy dávejte pozor na správné SEO slovní spojení. Nikdy to v článku nepřehánějte s kvantitou, ale soustřeďte se na přesnost vyhledávacího výrazu.

04
Vlastní síť webů

Naše společnost má pod svou správou řadu obsahově bohatých webů, na které dokážeme umístit i Váš článek. Zpětný odkaz bude nejen hodně navštěvovaný, ale i vyhledávače mu budou dávat velkou důvěru.

Budete budovat SEO a linkbuilding s námi?

Využijete naše 12 leté zkušenosti ?

Máte zájem se svěřit do našich rukou a pomoci s budováním zpětných odkazů a SEO texty?
Spolupráce může začít na jednom článku na na kompletní kampani a strategii.

Vsaďte na poctivost SEO a zpětných odkazů

Je to každodenní boj s konkurencí, která se na webu předhání na čelních pozicích vyhledávačů. Co ale kdyby jsme věděli, jak Vás dostat až na samotný vrchol? Do batohu si nabalte jen to nejnutnější a cestu už nechte na nás.

Naše více než 12 leté zkušenosti v oblasti linkbuildingu a SEO jsou zárukou úspěchu a především vyšších prodejů. Naší konkurenční výhodou jsou naše vlastní srovnávací portály a blogy, které dokážeme využít ve Váš prospěch.

K vyhodnocení SEO a klíčových slov využíváme nejmodernější nástroje na trhu, čímž nemůžeme šlápnout vedle. Zpětné odkazy a jejich umístění volíme vždy pečlivě s ohledem na relevantnost webových stránek nebo blogu. Vždy si dávejte pozor – kvantita není vždy kvalita. V tomto případě to platí dvojnásobně. Umístěný odkaz na nesprávně vybraném portálu Vám může spíše uškodit než pomoci.

Jak na to?

K různě velkým projektům přistupujeme se stejnou pečlivostí

arrow
01
Analýza klíčových slov a trhu

Na začátku naší spolupráce se poctivě zaměříme na analýzu klíčových slov ve Vašem oboru. Analyzujeme konkurenci, ale i Váš web či eshop. Klíčová slova porovnáme s konkurencí a vybereme nejvhodnější návrhy. Podrobně se podíváme na možnosti linkbuildingu, vybereme vhodné webové stránky. Můžeme k tomu využít i naše blogy a magazíny.

arrow
02
process2
Návrh koncepce

Z analýzy nám vyjde plán SEO. Vybraná klíčová slova budeme připraveni použít. Navrhneme Vám možnosti umístění zpětných odkazů na autoritativních webech, blozích a magazínech. Pozice ve vyhledávači bude díky naší koncepci růst. Navrhneme konkrétní úpravy textů na Vašem eshopu nebo webové stránce z hlediska SEO.

03
process3
Realizace + reporting

Pustíme se do toho! Přepracujeme texty na webových stránkách nebo eshopu, zařídíme zpětné odkazy na těch nejsilnějších webech Vašeho oboru a připravíme články s tím nejlepším SEO ve vesmíru. Sledovanost a návštěvnost prudce poroste. Za každé období Vám zašleme rozsáhlý report úspěšnosti spolupráce.

SEO a linkbuilding tvoří neodlučitelnou dvojici

 

 

 

 

Máte dotaz?

Nevíte si s něčím rady nebo chcete spolupracovat?




    faq

    Chcete odpověď ihned? Podívejte se jestli se už na podobnou otázku neptal někdo před Vámi.

    Proč je důležité mít zpětné odkazy?

    Zpětné odkazy patří v algoritmu vyhledávačů mezi zásadní proměnné. Kvalitní zpětné odkazy zvyšují důvěryhodnost Vašeho webu nebo eshopu. Díky zpětným odkazům se budete postupně drát na přední příčky vyhledávačů. Vedle toho zpětné odkazy pomáhají uživatelům zjednodušit pohyb po stránce nebo internetu.

    Co je DA domény?

    Domain Authority (DA) je hodnocení předpovídající sílu webu nebo eshopu ve vyhledávači. Hodnocení DA se pohybuje od 1 do 100 (100 je maximální hodnota). Na prvních pozicích se pravidelně umisťují silné a autoritativní domény.

    Co je Pagerank a Srank?

    PageRank ukazuje hodnotu, kolik stránek s vysokým hodnocením, odkazuje na Vaši stránku. Jinými slovy, odkazy umístěné na relevantním a silně hodnoceném webu jsou pro Vás významnější než na slabé stránce mimo obor. S-Rank funguje obdobně, jen se jedná o algoritmus důležitosti www stránek vyhledávače Seznam.cz na českém internetu. Bohužel oba tyto ranky již byly vyhledávači zrušeny.

    Co je pageautority?

    Page Authority (PA – autorita stránky) je hodnocení předpovídající pozici stránky ve vyhledávačích. Obdobně jako u Domain Authority se hodnotící stupnice pohybuje od 1 do 100. Nejvyšší hodnocení mají nejúspěšnější stránky.

    Co jsou interní odkazy?

    Interní odkazy jsou odkazy, které směřují na podstránku nebo jinou část jednoho webu nebo eshopu. Uživatel po kliknutí na interní odkaz zůstává na stejné stránce, ale dostane se do jiné sekce. Tyto odkazy pomáhají návštěvníkovi webu při pohybu po stránkách. Vedle toho pomáhají interní odkazy získávat pozici ve vyhledávačích, jedná se o skvělý SEO nástroj.

    Proč používat Google Search Console?

    Google Search Console patří mezi významné SEO nástroje. Jedná se o bezplatnou službu od Google usnadňující správu a monitoring výsledků vyhledávání na Google. Tato služba Vám ukáže chyby na Vašem webu či eshopu a pomůže je vyřešit. Díky nástroji Google Search Console se neposunete ve vyhledávačích výše, ale rychle pochopíte, jak Google pracuje a přemýšlí.

    Co je sitemal.xml?

    Sitamap XML je soubor, který je určen pro vyhledávače. Tento soubor obsahuje kompletní seznam stránek webu nebo eshopu. Vyhledávače přesně zjistí, jaký je na webu obsah a jak se k němu dostat. Sitemap XML obsahuje rovněž informace o poslední aktualizaci a důležitosti webu. Tento soubor využívají výhradně vyhledávače a je klíčovou součástí jejich práce.

    Co je robots.txt?

    Robots.txt je soubor, který obsahuje veškeré informace a nejrůznější pokyny pro vyhledávače. Tento soubor dokáže ovlivnit, co přesně na webu budou roboti vyhledávat a indexovat. Můžete zakázat procházení celé konkrétní větve webových stránek nebo eshopu.