Claimy, slogany

Zaujměte zákazníka v první možný moment

Potřebujete úderné heslo vystihující Váš business? Do boje se nebojíme vyslat naše zkušené copywritery, kteří budou myslet za Vás. Claim i slogan se stane tváří vašeho obchodu. Je to často to první, co zákazník vidí.

01
Slogan jako tvář obchodu

Když se podíváte na významné eshopy, mají perfektní reklamu, ale především i výstižné a poutavé slogany. Ve sloganu je ukryto vše!

02
Zkušení copywriteři jsou zcela vaši

V naší agentuře máme řadu copywritterů, kteří se specializují na tvorbu sloganů a claimů. Svěřte se nám a budete v dobrých rukách.

03
Claim dodá eshopu šmrnc

Čím se odlišit od konkurence? Umístěte si pod logo krátký claim, který vystihne vaše podnikání a zákazníka ujistí, že je na správném místě.

04
Možnost výběru

U nás v JMP se řídíme heslem "náš zákazník - náš pán". Vždy vytvoříme claimů a sloganů více, abyste si mohli vybrat podle vlastních představ.

Obohatíme své ponikání claimem nebo sloganem?

Chcete, aby vám claimy a slogany prodávaly?

Možná se to nemusí na první pohled zdát, ale správně mířený claim nebo poutavý slogan dokáže přinést více než si dovedete představit. Při nákupu na internetu rozhodují detaily, svěříte se do našich rukou? 

Trefný claim nebo slogan - střípek do mozaiky úspěchu

Zákazníci dávají často na první dojem. Je několik způsobů, jak můžete zákazníka zaujmout. Můžete mít po grafické stránce zcela vymazlený web, může být maximálně přehledný, obsahovat srozumitelné informace, akční nabídky nebo slevové kódy, ale na jednu podstatnou věc nikdy nezapomínejte. Vedle kvalitních textů, budete potřebovat poutavý a neokoukaný claim či slogan.

Řada velkých společností má své slogany, kterými se na trhu prezentuje. Nevíte, kudy se vydat, aby byl Váš slogan nebo claim správně cílený? Můžete využít zkušenosti našich copywritterů, kteří mají nové neotřelé nápady, jak rozhýbat i Váš business. Správně zvolený claim nebo slogan pomůže zákazníkovi si snadnější zapamatovat Váš web a ve vteřině zjistit, čím se zabýváte.

Jak získat nejlepší claim?

Jak k Vám doručíme claim nebo slogan, který zaujme zákazníky?

arrow
01
Úvodní setkání, online schůzka

Na začátku naší spolupráce bude úvodní setkání, kdy od Vás zjistíme všechny potřebné informace o Vašem podnikání. Klíčové je pochopit specifika Vašeho oboru a cíle. Schůzka může proběhnout osobně u kávy nebo online prostřednictvím skypu nebo jiných digitálních prostředků.

arrow
02
process2
Analýza možností claimu / sloganu

Zmapujeme situaci na trhu u konkurence a vydáme se jiným neotřelým směrem. Ke tvorbě poutavého claimu nebo sloganu využijeme nejmodernější marketingové nástroje na trhu. Váš claim / slogan bude silný i z hlediska SEO.

03
process3
Konečné návrhy claimu nebo sloganu

Dáme dohromady návrhy a necháme konečnou volbu na Vás. Nepřipravíme jen jeden, dva nebo tři, ale více možností, ze kterých si budete moct vybrat. Výběr můžete nechat i na nás. Claim dokážeme i graficky zapracovat do loga nebo do banneru.

Existuje jen jedna možnost, jak vystihnout vše o Vás v pár slovech - vsaďte na claim.

 

 

 

Máte myšlenku?

Navážeme spolupráci nebo Vám jen poradíme? Na nás se můžete obrátit s čímkoliv.




    faq

    Jaké jsou nejčastější dotazy?

    Co je brand?

    Brand je obchodní značka, která označuje určitou skupinu výrobků, služeb, lidí nebo organizací. U brandingu nejde pouze o logo firmy, ale jde o kompletní vizuální prezentaci společnosti. Samotný brand je důležitým prvkem, jak zaujmout zákazníky.

    Co je personalizace?

    Personalizace je nedílnou součástí úspěšného podnikání na internetu. V online prostředí můžete být úspěšní, pokud budete na své zákazníky dobře cílit. Odesíláte vlastní newsletter? Pokud ano, je dobré posílat zákazníkům pouze emaily, které je budou zajímat. Ne každého bude zajímat stejná skupina výrobků. Pokud je přestane emaily bavit a nebude pro ně přínosný, přestanou Vás sledovat. V emailech se vyplatí rovněž oslovovat zákazníky jménem. O svých zákaznících sbírejte potřebná data v souladu s GDPR.

    Co je persona?

    Persona je pojem, který se využívá v marketingu. Persona představuje fiktivního člověka, který je pro Vaše podnikání ztělesněný ideální zákazník. Persona je mnohem konkrétnější než cílová skupina a umožňuje pochopit chování a problémy zákazníka. Díky těmto informací je možnost marketingové akce, obsahy newsletteru, strukturu webových stránek nebo eshopu, uzpůsobit přesně na míru tomuto člověku.

    Co je ochranná známka?

    Ochranná známka je právní ochrana názvu výrobku nebo služby. Ochrannou známku může mít grafické znázornění jako je slovo, fráze či logo. Název, značka ani brand se ochrannou známkou nemohou stát automaticky, musíte požádat o zápis do příslušného rejstříku. Ochranná známka chrání Vaše podnikání, nezapomínejte na ni.

    Co je reklamní slogan?

    Reklamní slogan najdete ve většině případů v hlavičce webových stránek nebo eshopů. Jedná se o motto, které má za úkol zaujmout zákazníka. Efektivní slogan musí být stručný, výstižný a musí se dobře pamatovat. Správně mířený slogan bude synonymem Vaší značky a zákazníci Vás budou díky němu snadno rozeznávat. Reklamní slogan je správný marketingový nástroj na budování značky. Slogan je potřeba psát s ohledem na cílovou skupinu.

    Co je tón/řeč zákazníka?

    Firemní komunikace směrem ven k zákazníkovi je jeden z nejdůležitějších prvků úspěšného webu nebo eshopu. Komunikace k zákazníkovi by měla být, co nejvíce uzpůsobena tónu (řeči), který zákazníci využívají. Jedna cílová skupina může vyžadovat serióznost, druhá zase moderní volné pojetí se slangovými výrazy.

    Co je Brainstorming?

    Brainstorming je skupinová metoda, jak vymyslet, co nejvíce nápadů na dané téma ve Vašem podnikání. Při této metodě je podstatné množství nápadů, nikoliv až tolik jejich kvalita. Následně se nápady mohou probrat, sloučit nebo upravit. Při tomto způsobu porady není na místě negativní kritika.

    Co je buzzword?

    S buzzwordem jste se všichni už určitě někdy setkali, jen jste nevěděli, že jde právě o buzzword. Buzzword je nové populární slovo, které sice moc neznamená, ale hodně se o něm mluví. Po nějaké době užívání tohoto výrazu se stane běžnou součástí života a přichází nové buzzword. Pokud použijete buzzword můžete zákazníka více zaujmout např. Next generation, web 3.0 apod...